Обмін і повернення
На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки. Якщо по товару виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки.
Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на електронну адресу office@cosmeticos.com.ua.
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.
Навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите дефекти, можете повернути товар неналежної якості.
Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.
Наш менеджер запропонує можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару розповість, як відправити посилку нам.
Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ПІБ власника карти. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
Не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, вироби, що були у використанні, або продукцію, щодо якої немає аргументованих причин для обміну або повернення. У всіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти легко і швидко зробити обмін або повернення товару.
З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефонами: (044) 344 60 45 або 0 (800) 33 25 48.